Heja Philippa och Mango!

YES! Philippa och Mango, är tillsammans med 16 andra ekipage klara för den tredje och sista dagen av IGL 2011. Jag är så spänd och pirrig för deras skull! Och Stolt såklart, över att få ha varit Philippas elev!

Utöver dem håller jag även en tumme för Lavenghyl Bee of Featherfly och den sista golden som är kvar, FTCh Gortons Red Ruby Rascal.

Jag tycker, som ni kanske märker, att IGL är jättespännande och förbannar mig själv för att jag avstog att resa dit för att se spektaklet live. Istället försäöer jag hålla mig uppdaterad via facebook och twitter. På twitter läser jag Stewart North (workinggundogs) kombinerat med startlistan (som även innehåller en del bilder) håller jag mig lite uppdaterad. På facebook har jag hittat lite hos Anita Norrblom, men framför allt Mattias Wistrand. Men jag vill ha meeeer. Nån som har någon bra länk att dela med sig?


Här är ett klipp med intervjuer innan championship drog igång. När jag hör deras
dialekter längtar jag tillbaka och minns flera missförstånd som en viss dialekt medförde...
(Billy Steel JR's, hahahahahha! Good times!)


Kommentarer
Postat av: Anna, Hedvig & Hilda

Har tyvärr ingen bra länk men tycker det är kul att du är så engagerad och håller oss andra informerade ;-)

Kram!

2011-12-08 @ 22:14:17
URL: http://gyllenevanner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0