What happens in Vegas...

Ja, långt uppehåll igen. Vegas, ja. Ann-Sofie skrev till mig att det var "så långt från Hållsta man kunde komma", och efter att ha spenderat förra helgen där kan jag bara instämma. Det är en galen plats. Det är pråligt och det är fejk. Mest imponerad var jag nog av hotellet "The venesian" som hade som en hel liten stad uppbyggd som en kopia av Venedig innuti. Galet!

Att vara ett partysuget tjejgäng i Vegas är inte svårt. Mycket är gratis och gratis är ju gott, ahah! Fast ibland blir man lite fundersam, på klubbarna vi besökte var det ofta öppen bar för damer fram till midnatt. Jag försökte vid flera tillfällen beställa en cola, men det gick inte för sig. En slät cola fick jag betala för, men en vodka/cola var dock gratis - så sjukt! Självklart betalde jag för att få min cola, om inte annat så av ren envishet...

I Vegas var jag fortfarande utan kamera så här kommer ett par bilder som vi tog med en engpngskamera:


Dessa vackra damer var mitt resesällskap. Fr v. Kat, jag, Line, Jessi & Juli


Jag fick en lila fjäderboa av ett möhippegäng, den följde sedan med oss hela kvällen.



Nästa dag gick vi in i turistrollen, här posar jag framför kända Bellagio Hotell



På kvällen gick åt vi middag på The Sugar Factory där vi också testade godis-cacktails. SOCKER!



På söndagen var vi lite trötta och vägen hem genom öknen kändes aldrig så lång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0