My own private bathroom at SDSU

Jag har de flesta av mina klasser i The Communication building, en ganska gammal och sliten byggnad, men jag gillar den. Den paminner mig om skolbyggnader man ser i amerikanska high school filmer, men moblemanget, planlosningen och inredningen.
.
Damtoaletten pa nedre plan bestar av tva bas, det ena med dorr och det andra med bara ett draperi. Rummet ar gammalt och slitet och pa vaggarna har manniskor klottrat saker. Amerikanskorna verkar vara for fina i kanten for att anvanda baset med draperiet som dorr sa det ar aldrig nagon ko till det. Jag bryr mig inte sa mycket om det dar med privacy, ahaha, och ogillar att sta i ko sa det baset har nastan blivit som mitt privata.
.

Dessutom har nagon klottrat en fin dikt pa vaggen som jag alltid laser tyst for mig sjalv:
.
Failing to fetch me at first,
Keep encouraged;

Missing me one other place,
Search another;

I stop somewhere,
Waiting for you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0