Billy's back i town

Puh, i helgen har Foppa varit min bästa vän. I fredags for jag och Nell till Eskilstuna där vi spenderade en natt. Ibland får mamma och pappa inte riktigt ihop det med jobb och hundarna och då rycker jag gärna in och tar hand om gänget. På lördagen rullade vi vidare till stockholm för att träffa Jens, hans familj samt gå på Raw Commedy Club. På söndagen rattade jag sedan Foppa till Eskilstuna igen för farsdagsmiddag. Eftersom det blev sent slaggade jag i etuna också. Malin var också hemma för farsdagsmiddag och som alltid så trycker vi systrar ihop oss i Lindas säng för att slippa bädda egna sängar. Trångt med mysigt!

Imorse återvände jag tillsammans med både Nell och Billy till Örebro. Härligt att ha båda mina jyckar här igen. Skolan tog min tid på dagen men på eftermiddagen gick vi en lång sväng och som alltid efter att ha varit borta från Öret ett par dagar hade Billy fruktasvärt mycket att stå i på promenaden. Det ska luktas och pissas i vartannat steg. Hanhundars urinproduktion upphör sannerligen aldrig att förvåna!


Förra veckan hade vi snö på studentgatan.
Nell och jag tog både morgon- och kvällsturer i vintervitt landskap
.



När vi skulle åka till stallet var Foppa begravd i snö.
Medan jag skottade av den (med hjälp av en dummy) tog Nell ett snöbad.




Deo var lycklig över att få komma in i stallet och kom travandes till staketet när vi kom.



Hemma i Eskilstuna på fredagen; Det blir trångt med 5 jyckar bak i Foppa!
Givetvis åker jag bara korta turer med en sån last, ett par kilometer bort finns bästa sorkgrävarhagen.




Finaste hundgänget som var med i sorkhagen
Fr v. Doris, Magda, Tino, Tessa & Nell


Kommentarer
Postat av: Moa

Fina sorkhundar!!

2010-11-16 @ 06:54:44
URL: http://klickerhundar.wordpress.com
Postat av: Ann-Sofie

Skönt att flocken är samlad <3 MEN hur ser hon ut söt-Tessa....vem smälter inte för den tjejen???

Kram på Er!

2010-11-17 @ 23:39:10
URL: http://zetterljungs.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0