I väntans tider

För 1,5 timme sedan lämnade jag in Nell för operation. Hon fick lugnande och sedan satt jag kvar hos henne tills hon var trött och tung i kroppen. Ändå försökte hon kravla efter mig när jag reste mig och det högg såklart lite i hjärtat, men samtidigt känns det så oerhört tryggt att lämna henne hos Eva, Mona och Anna på Hvarsta.

Nu sniglar sig minuterna fram när jag går och väntar på att de ska ringa och säga att jag kan komma och hämta henne. Jag har ägnat mig åt att grundligt städa hallen där hon ska få bo de närmsta dygnen och steriliserat en stor galondyna som hon ska få sova på.

När jag har varit i Örebro har Nella fått vara hemma med flocken och enligt bilderna (nedan) ser hon ut att ha haft det prima liv trots inflammationen.
.


Tv: Nell & Doris, Th: Remy, Doris & Nell


Combineligan minus Magda: Billy, Tino, Nell, Doris & Remy


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

åhh hoppas verkligen allt gått bra med lilla Nell idag! Kram på Er.

2010-01-26 @ 21:47:25
URL: http://zetterljungs.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0