Full rulle!

Efter att delkurs 1 på terminskursen på universitetet var klar i tisdags fick vi ledigt till på måndag då delkurs 2 startar. Riktigt skönt och väldigt passande eftersom mamma och pappa var på kurs med jobbet igår och även idag, så jag har varit hemma i Skogsbrynet och skött hela hundflocken.

När Nell och Billy är hemma är dom ett gäng på 8 golden. Billy och Remys dotter Bonnie har fått flytta till en av mammas arbetskompisar som bor på landet och kan ha med hund på jobbet. Tror det kommer bli toppen. Men även om Bonnie inte längre finns i huset är det ett pussel att få ihop det. Fast ett roligt pussel såklart!

Idag har jag varit ute på en halvtimmes tant-tur med 12-åriga Bess som är lite stel sedan ett par dagar och motineras lite lugnare. Jag har även cyklat en halvmil med Billy, Magda och Tino och låtit Kevin söka efter en dummie i syrenbusken på tomten. Nu kör jag en snabb mellanlandning vid köksbordet med en macka innan det är dags att stycka till Mille för att gå sista promenaden där. Nell, Doris och Remy får följa med i bilen då. Men jag kan inte bli alltför långvarig för klockan 16 kommer mamms hem från jobbet och då ska vi ut och träna vattendirigering med en trut jag tog upp urr frysen i förrgår. Sen på kvällen kommer Malin (som flyttat till Stockholm) och Max (som flyttat till Helsingborg) hit och kollar Idol. Full rulle!
.


Bakre raden fr v. Remy, Bess, Tino, Magda, Doris & Billy.
Främre raden fr v. Nell & Kevin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0