Efterföljande dag

Efter en seg morgon som började med prommis med Thess till en hagen där jyckarna fick bada lite råkade jag yttra ordet "Max". Thess satte genast igång att ringa och en och en halv timme senare träffade vi tjejerna för lite moff-moff. Mina Örebro vänner alltså, så sköna allihopa!

På eftermiddagen tog jag bussen till stallet efter en något slö hundprommis. Taava skulle rida ut på sin unghäst Hannibal och behövde mig och Figge som moraliskt stöd. Hannibal skötte sig fint och jag tyckte det var trevligt med lite sälle i skogen. Är så himla glad att jag har fått kontakt med Taava och Figge. Så himla skönt med lite hästinslag i vardagaen då och då. Den som aldrig gillat ridning förstår nog inte, men den som har vet kanske precis vad jag menar.
.


Söta lilla Figge <3


Inte förrän strax innan åtta var jag åter på studentgatan. Stötte ihop med Erik, Thess och Anna och snackade lite om gårdagens bravader. Jag kan ju inte annat än skratta när jag tänker tillbaka. Nu väntar te, plugg och ett försök att reda ut mitt fågelbo till hår...


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej, ska ni tävla i Köping i helgen?

Kram, Mikaela oc.

2009-05-11 @ 20:32:55
URL: http://www.elegantdogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0