Kevin är ju för underbar!

Kevin är hunden som tar allas hjärtan med storm. Det har han alltid gjort. Han är den vänligaste och mer positiva hund jag vet. Han älskar allt och alla. Kevin kommer heller aldrig att bli vuxen. Han är en av de där få som förblir ett barn livet ut. Ingen av våra hundar blir så till sig över en ny leksak som Kevin. Just nu har Kevin en riktig höjdartid hemma - massa små valpar att lattja med. Dessa bilder tog jag från mammas hemsida www.combine.nu, fler bilder finns om nu klickar på valpar och sedan följ valparna här! Men Kevinis kropp börjar bli gammal nu. Han orkar inte gå på de långa promenaderna eller hålla högt tempo. Hoppa in i bilen är också jobbigt. Jag är lycklig för varje extra dag jag får med denna helt underbara jycke, och hoppas att vi åtminstonde får spendera en sista sommar ihop...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0