Jag är lyckligast i gummistövlar!

Idag har varit en kul dag. Föreläsningen bjöd på lite sköjigheter och efteråt lunchade jag med tejerna. Erik frågade mig även om vad jag tyckte om uppdrag granskning programmet och där stog jag och gapade som ett fån. Att jag hade kunnat missa att det skulle handla om hundar!? Jag är besviken på mig själv ;) Så när jag kom hem kollade jag på programmet innan jag begav mig till stallet.

Taava väntade på mig och hon och Didrik följde med mig och Figge ut på en mystur i skogen. Jag blir så glad av att rida. Efteråt gick jag en sväng i skogen med Nell och Bill som hade fått följa med och ligga i bilen. Jag hade först tänkt låta Billy gå med på ridturen, men Didrik är lite nervös av sig så jag avstod.

På väg hem såg jag ett gäng tjejer som trippade i högklackade gladiatorskor och dinglade med handväskan på armen. Bakom ratten satt jag med skitiga rixbyxor, en sliten fleecetröja, kängor och håret i en trasslig fläta. Det är absolut inget fel att trippa i höga klackar. Det gör jag också ibland. Men när jag såg de tjejerna blev jag så glad att jag har fortsatt kunna vara den är innerst inne är trots att jag har flyttat från vischan: En äkta hillbilly. För även om jag drar på mig pumpsen ibland så är jag utan tvekan lyckligast i gummistövlar och med lite lort på händerna.

Kvällen har spenderats hos Caroline på våffelkväll. Det var trevligt men jag kände lite som at luften hade gått ur mig. Lätt huvudvärk och så seeeg i skallen. Jag är rädd att en förkylning är på intåg, we'll see...! Nu ska jag ta ett bad innan jag måste packa allt jag vill ta med härifrån till Sicilien. För imorgon ska jag upp tidigt och rasta hundarna innan jag måste ratta hem till Hållsta för att mata små valpisarna klockan 12 <3


Kommentarer
Postat av: Thomas

[photo]1814813[/photo]

MOLNKRAFT-gummistövlar....är det möjligt??? Att man med en Joniserande Stråle,bestämmer vart Molnen ska kondenseras till Regn och falla ned,hur ska då Fattiga Bönder som blivt pålurade MONSANTOS G.M.O.-manipulerade Virusprodukter,som sedan genanipulerande substanser TIKA ,Hoffman-LaRoche gjort mediciner mot,och DYR sjukvård,blir till att ALLT vi tjänar går åt till att hålla oss FRISKA...Mediciner för FRISKA....? Är detta FRAMTIDEN-ett Virus som Genmanipulerats Fram av Österrikiska Hoffman-LaRoche,och TIKA i Lund (Mucomust=Acetyl-Cystein/Aminosyra-sekvens som utfäller svaveloxid vid luftkontakt med lungväggarna och får dem att utsöndra segt slem som inget barn eller gammal person orkar hosta upp-orsak=tillverka anti-röknings/ANTABUSens motsvarighet till Rökare) och SEARLE som tillverkar ASPARTAM/Light-producternas Pinoccio-Godis,som gör att Näsan Växer,om man Ljuger,som Chefen=ASPARTAM-mannen på Federal Drug Administration som enligt "CBS60minutes" fick jobb på SEARLE,efter att ha godkänt en Substans:Fenyl-Alanin (Aminosyrasekvens) som Sötningsmedel till Djur och Människor-BEROENDEFRAMKALLANDE samt Hjärnskadande(plötslig spädbarnsdöd)

Ett ämne som ÖKAR TÖRSTEN och ÖKAR MATLUSTEN,tillsätts i Djurfoder och Människoföda..?

Ständig hunger-totalt LÅGT BLODSOCKER-magrande....känns det igen????

Hur Irländska Kor fick Sellafieldsmittat Sjögräs att äta,och fick Substanser som Tecneticum och Fosfor 30 in i Hjärnbarken,vilket gav okontrollerade ryckningar i leder och hjärta,man kallade detta "Creuzfeldt-Jacobs"-dessa Naziprofessorer som vill till Lögnens pris undvika en NY ANTI-KÄRNKRAFTSVÅG....

HIV/AIDS-tillverkas av dessa Hoffman-LaRoche och TIKA i Lund,Acetyl-Cystein och Fenyl-Alanin i kombination med lågt blodsocker-ÄR HIV/AIDS-sjukdommen tillverkas och sprids via Vaccinationer,Mat,Läkemedel,samt mellan Personer som blivit så VIRUS-bemängda till följd av att faktiskt=Acetyl-Cystein + Fenyl-Alaning låter VILKET VIRUS som helst bli VATTENLÖSLIGT och som dessa företag gjorde när de provade sina virus-substanser? Att skicka iväg Tvål/Schampo/Rengöringsprodukter,bemängda med Gen-Klonat VIRUS,med de gamla Svenska Missionärparet(som ändå vart gamla,typ) till en Kinesisk by,där SAAL-viruset började sprida sig,och sedan kallades Hongkong-influensan,och över 8.000 personer i hela Världen dog av sviterna av denna sega hostattack.....

Rökare hanteras på samma sätt som Judarna i Hitler-Tyskland,eller Negrerna i Amerikanska Södern..

Det går ut på att skapa missnöje och grogrund för fanatism och uanförskap-att INTE ens FÖRSÖKA se till att människor kan klara sig på sin LÖN eller FÖRTIDSPENSION eller SJUKBIDRAG-om man nu inte vart en PRIVILIGIERAD Vanja Lundby-Wedin,som säkert får dessa pengar från annat håll,nu när hon OFFICIELLT inte kunde stjäla dem från MEDLEMMARNAS inbetalda alltför dyra premie för att få vara med i Fackföreningens A-kassa,nu ser man vad de "premierna" skulle användas till....ge Fallskärmar och Paraplyer och Parasollavtal till de redan välbeställda som har svårt att klara sig på två miljoner om året...

2009-04-05 @ 13:03:02
URL: http://www.tomovi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0