Sista rycket

Intensiva timmar.
Monster, Redbul, Rockstar.
Koda webbsida/Läsa anteckningar.
Juli snarkandes på min soffa med laptopen på magen.

Och så vaknade hon till liv, försvann en dryg timme och dansade sedan in i min lägenhet med ett illvrål. Hon är klar med sin vårtermin i San Diego. Sjukt! Själv har jag knappa 24 timmar kvar. Jag går på sparlåga kan man säga. Har nog aldrig pluggat såhär intensivt. Eller hällt i mig så mycket energidryck. Snuskigt!


Såhär ser den bistra sanningen ut just nu. Ska dock tilläggas att den delades med miss J.

 


Tur att man har söta grannar som gör sitt bästa för att hålla mig på gott humör.





Kommentarer
Postat av: Mi

Heja Jenny! Det där fixar du. Massor av kramar //Mi

2011-05-19 @ 18:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0