SPRINGBREAK

Hann aldrig uppdatera i torsdags, men då gick jag i allafall på springbreak och flög till Florida. Med mig på resan har jag Heddan, Juli och Kat och tillsammans ska vi bila runt en dryg vecka. Idag (fredag) landade vi tidigt på morgonen i Orlando och har spenderat dagen här. Mestadels på IHOP faktiskt och gjort en grovskiss på resan. Såhär ser den ut:

Fre - Slapp/planeringsdag i Orlando
Lör - Floridian-safari på förmiddagen, åka till Cocoa Beach på eftermiddagen och övernatta
Sön - Köra till västkusten, övernatta i Tampa, Clearwater, St Petersburg eller Coral
Mån - Slappdag på stranden vart vi nu hamnade
Tis - Krokodilspaning i Everglades
Ons - Key West
Tor - Miami
Fre - Miami
Lör - West Palm Beach, hemfärd

Idag var även dagen då jag körde bil i USA för först gången, och mer tid bakom ratten kommer antagligen redan imorgon eller i övermosgon - Se upp alla floridianer!

Kommentarer
Postat av: Jens

Glöm inte kuddkrig i underkläder och glöm för guds skull inte att dokumentera detta med kamera!

2011-03-27 @ 13:32:03
Postat av: Gunela

Vad händer, väntar på mer av det som händer o.t ;)

2011-04-07 @ 09:48:37
URL: http://hemsida.net/kolbacken
Postat av: Karin Bolund

Hej! vad trevlig dina poster verkar vara. kommer definitivt läsa din blogg lite mer. =) Hoppas du har en rolig dag ;)

2011-06-28 @ 17:57:27
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0