Game on!

Som jag tror att jag berättat tidigare så är SDSU's herrbasketlag tydligen väldigt duktiga i år. Efter 20 matcher är de obesegrade. Jag är ju INTE något sportfan (exempel: när jag som 14-åring gick på min första hockeymatch frågade jag grannen vad de randiga spelarna hade för funktion...), men jag vill gärna gå på en basketmatch här för upplevelsens skull.

Som student kan man hämta ut en gratisbiljett mot uppvisade av studentkortet, men eftersom det bara finns ett begränsat antal biljetter gäller det att köa. Biljetterna släpptes 7.30 imorse så jag och några kompisar var på plats redan 06.30 och hamnade hyfsat långt fram i kön. Vissa hade köat sedan fyra på morgonen!

Nu är i allafall biljetten uthämtad och på lördag går matchen av stapeln. Nu ska jag ägna förmiddagen åt plugg i solen på vår balkong och på eftermiddagen rör jag mig mot skolan för att gå på två klasser.


Trötta och frusna tejer på plats i kön innan ens solen gått upp. Brrr!


Kön som snirklade sig lååååångt bort + solen börjar gå upp...


Den eftertraktade biljetten, what all the fuss was about :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0