Veckan som försvann

Söndag, klockan är 21.20 och jag undrar var den här veckan tog vägen. Inte så att jag inte gjort något, men inte heller så att den varit överaktiv. Framför allt har veckan varit så himla skön. Allt har bara flutit på och jag har känt mig så glad. Och faktiskt så var det ett tag sedan jag hade en sån vecka.

Jobbet känns roligt, jag har Tessan i Stockholm, hundarnas nya dagmatte är toppen, jag har hunnit med att träffa mina vänner både på veckodagar och helgen, varit ute och slarvat i Stockholmsnatten, gå en lång solig runds på Kärsön i gott sällskap idag, haft storkok och varit på jaktapporteringskurs hos Palmkvist och Larsson. Och även om det låter mycket har jag inte känt mig speciellt stressad alls och haft flera kvällar i lugn och ro.

Ibland stämmer väl liksom bara det där jäkla livspusslet!

På kvällarna har vi haft korta träningspass. Tessan är så entusiastisk att till och med tanten taggar till!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Härligt Jenny, såna veckor behöver man för att fylla på energiförrådet. Nell ser såååå lycklig ut, verkar som hon oxå fyllt på. Kram

2013-03-11 @ 06:05:39
URL: http://zetterljungs.hundstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0