Träna din hund för utställningringen


På lördag åker jag hem till Hållsta för att gosa med valpar och preppa hundar inför söndagens utställning. Längtar såklart också efter att krama om Billy bonkis igen! Hemma har det trillat in så mycket kul i brevlådan som jag vill bläddra i. Apportören och Golden Nytt såklart men även ett nummer av Shooting Gazette som jag bad mamma att plocka med hem till mig från CRUFTS, och inte minst Book of Champions som tydligen anlände igår. Ahhh, pepp!

Artikeln "Träna din hund för utställningsringen" som Linda och jag skrev till Apportören har jag ju dock typ redan fått se eftersom den ligger som PDF på ssrk's hemsida. Jag har skrivit det på facebook, men vill tacka för alla fina ord om artikeln även här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0