Nellan hemma i Hållsta

Foppa ligger på dödsbädden. Den gamle trotränaren står på meken och jag hoppas på mirakel såklart, men det ser mörkt ut tyvärr. Detta hände igår och genast knöt det sig i magen på mig. Utan bil klarar sig inte Nell i Stockholm för hon rkar ju inte gå så långt eler åka kommunalt.

Snälla Anne och Ola lånade ut sin Saab och efter att Foppa lämnats på verkstaden för check-up körde jag Eskilstuna tur-retur efter jobbet igår för att lämna Nell hos mamma och pappa. Och där får hon nog bli minst en vecka framöver medan jag funderar på hur jag ska lösa situationen...

Det gör ont i mig att jag inte får spendera tid med min Nella men viktigast är såklart att hon mår bra. Mamma förstår i alla fall läget och håller mig uppdaterad med bilder och små rapporter om vad min prinsessa. har för sig.
 
Nöjd Nell på mjuka dynan i köket

Ute i grushägnet och spanar lite. Hur tusan tog hon sig upp på bordet undrar vi?

Väntar på mat tillsammans med sin 'partner-in-chrime', gamla Maggan.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Surt :( o troligen känns det mycket värre för dig än Nellsan just nu. De ser såååå härliga ut de fina tanterna ♥♥

2013-04-18 @ 21:47:31
URL: http://zetterljungs.hundstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0