Det finaste och sorgligaste på samma gång

 
Mamma fortsätter hålla mig uppdaterad om vad mina hundar har för sig på dagarna. Mest om Nell. På lördag åker jag hem och rår om henne. Jag verkligen längtar! Om två månader fyller hon 13 om hon är kvar hos oss då. Vissa dagar mår hon bra, andra sämre så vi tar en vecka i taget. Nell är både en klump i halsen och värme i hjärtat varje dag just nu, hon är nästan ständigt i mina tankar. Den här filmen är från en pigg dag. Helt opartiskt tycker jag att hon är den finaste hundtant jag någonsin sett.
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kram <3

2013-04-26 @ 07:51:52
URL: http://www.kennelblagul.blogspot.se
Postat av: Birgitta

Allra sötaste, goaste Nell! ♥

2013-04-29 @ 00:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0