Punka: bra eller dåligt tecken?

Igår skrev Ann-Sofie den här kommentaren på inlägget där jag skrev att Linda och jag skulle ut på nya äventyr ihop med våra små syskonhundar.


Förra gången Lindas och jag drog ut på vägarna ihop var nämligen när Toddy och Tessa skulle debutera i öppen klass på utställning. Vi bilade ner till Malmö och det resulterade visserligen i placering med CK för Tess och CERT och championat för Todd, men på vägen hem fick vi punka på motorvägen strax söder om Jönköping. Inte kul i mörker, duggregn och tung trafik! Höjden av otur...

... eller kan man ana ett mönster? Igår eftermiddag hade jag lite pressat schema. Efter att jag slutat jobba skulle jag snabbt hämta upp hundarna hos dagmatte och sedan köra hem till Eskilstuna för att lämna gamlingarna som ska vara hos mamma och pappa över helgen. Men när jag kom ut på kunsparkeringen, vad tror ni hade hänt då!? Foppas högra bakdäck var totalplatt... Tur att det hände INNAN resan den här gången och att en av kostymnissarna på jobbet var gullig nog att byta om till sina träningskläder och hjälpte mig att få loss muttrar och däck som satt som berget.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

meeeen NÄÄÄÄÄÄÄÄ...vad är detta????
Känns ju nästan lite läskigt :-(
Inte för att jag vet riktigt vad ni ska göra i helgen...men om det är utställning så bör det ju rent statistiskt betyda typ ett CK o ett CERT.
Lycka till!!!!!

2013-04-13 @ 07:50:11
URL: http://zetterljungs.hundstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0