Mannen i mitt liv

I helgen har köpenhamnsgänget besökt Stockholm. Vi har visat dem runt lite, lunchat på djurgården, haft pizzakväll på östermalm, jag har fått promenadsällskap på Kärsön och igår var vi ute och slirade. Och ja, det blev några öl så idag är huvudet rätt tungt och då blir jag lätt blödig. Alldeles nyss kom jag exempelvis på mig själv att med en tår i öronvrån stå och beundra Billy när han stod och blickade ut över parken. I sånna tillfällen kan han verkligen vara bland det vackraste jag vet. De små välformade öronen, pepparkornsögonen, resningen, den gyllenfärgade pälsen och blänker i solen - ja till och med det skallaiga partiet på svansen - jag älskar allt. Billy Boy, mannen i mitt liv... fick jag välja en karl att leva resten av mitt liv med skulle det utan tvekan bli honom.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0