Tränings WT

Igår tog jag det slutgiltiga beslutet. På lördag ska jag och Tessan starta på tränings WT utanför Eskilstuna. Lite piggigt, lite peppigt. Vi premiärstartade ju ihop på Ungdoms-SM helt utan förväntningar och prestationskrav. Då skrapade vi ihop 70 poäng och fick inte en enda nolla, en preatation jag var mer än nöjd med!

Visst skulle det vara kul om det gick lika bra på lördag, men det är egentligen inte målsättningen. Jag ser lördagen som en bra utvärdering då vi ska se lite vart vi står och vad vi ska träna vidare på under hösten/vintern. Är vi fortfarande ett träningsteam närsta år är det till nästa sommar vi ska vara vassa!


Kommentarer
Postat av: Boel

Vad roligt!Hoppas ni får en bra dag.

2012-10-05 @ 06:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0