Hundheg på intåg!

Imorgon snuddar vi helgen igen. Veckorna bara rasslar förbi känns det som. Även denna helg blir rätt hundig. Det är mycket hundaktiviteter nu och jag njuter. Det är ju så inspirerande när jag får låna Tessan och liksom börja bygga en hund igen! Imorgon eftemiddag efter jobbet åker jag direkt upp till Vanja där vi ska ses några stycken. Räknar jag rätt blir vi 4 tjejer och 7-8 jyckar. Ibland undrar jag verkligen om man är helt riktig i skallen. Tanken är i allafall att träna lite med vilt på lördagen. Spännande att se hur det kommer att funka...

Här är lite bilder som Mille Selander tog på oss på Himmelsända WT - finalen förra helgen:




 

Kommentarer
Postat av: Anna

Gott nöjd min du har när du räcker över dummyn till domaren i det sista montaget. :-D Med all rätt, härligt jobbat. Kram!

2012-10-12 @ 09:28:02
URL: http://gyllenevanner.wordpress.com
Postat av: Lena

Ja, det var kul att se förra helgen hur tajta du och Tessa redan blivit. Det märks att hon trivs att jobba med dig! Well done!

2012-10-13 @ 16:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0