Nya koppel

Varför är koppel så kul? Vissa tjejer (och killar) älskar att shoppa skor eller väskor. Min passion är koppel. När Mille hade lämnat koppelväskan hemma i Skogsbrynet kunde jag inte hålla mig från att shoppa nya retrieverkoppel. De "nyaste" jag har är faktiskt ett par år gamla minst så det kunde jag väl få unna mig och jyckarna!?


De här två ska Nell och Billy få ha som city-koppel i sommar.



Precis ett sånt här koppel köpte jag till Billy när vi började träna apportering ihop för flera år sedan, inför en kurs för Anita Norrblom. I alla år var det med som "tur-koppel" på alla kurser och prov. Tyvärr är det försvunnet sedan flytten från Örebro. Därför kändes det som en helt okej investering att köpa ett nytt knallorange till mig och Tessan nu när vi skulle gå kurs för Anita Norrblom i helgen. Det här kopplet ska få följa vår tränings- och tävlingsresa i sommar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0