Nedräkning

Kennelträffsveckan. På lördag är det dags, då samlas alla Combine'are. Eftersom jag missade förra årets träff ser jag fram emot årets dubbelt så mycket. För hoppningsvis stämmer även denna lovande vädersprognos:


Jag har glatts så åt att få återse flera av Nells syskon på kennelträffen. Tyvärr blir det inte alltid som man tänkt sig, och lilla Humla, Combine East of Eden lämnade oss hastigt förra veckan. Åh, vad jag lider med Eva och Tom. Det påminner mig att jag måste skynda att älska. Igårkväll fick Nellsan en egen liten tur i parken efter min och Billys cykeltur. Vi tränade hennes trix, hon fick söka gömda godisbitar och sen sträckte vi bara ut oss i gräset en stund. Sen somnade hon väldigt nöjt i sin mycket välbäddade hög av mjuka täcken. Bästa kompisen, jag hoppas hon orkar hänga kvar hos mig länge till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0