Som på nålar

Mycket jobb den här veckan - för lite tid med hundarna känns det som. Men det är väl så det är för heltidsarbetande, en tur på morgonen och en på kvällen sen sova. Som tur är finns Birgitta som ser till att mina jyckar får komma ut på dagen också!

Billy och jag har en ny hobby vi ägnar oss åt på kvällarna. Jag kallar den "valla rådjur". Det kryllar av dem i Bromma och när mörkret lagt sig är de väldigt orädda. Billy har vant sig men tycker att det är kul att springa lite mot dem så de skingras. Nu har vi gjort det till en sport, vi smyger på dem och skuttar några steg mot dem ihop. Han blir löjligt stolt när de far iväg åt olika håll.

När ni läser detta sitter jag troligtvis på nålar. I eftermiddag får jag troligtvis reda på hur det kommer bli för mig jobbmässigt under våren...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Håller tummarna :-)

2012-03-01 @ 13:04:54
URL: http://www.aquaseers.se
Postat av: Sara

Jag håller tummarna för att du ska få det tryggt med jobb till våren, håll oss uppdaterade! :) Kram!

2012-03-01 @ 18:55:08
URL: http://omsara.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Håller tummarna jättemycket för att du får fortsätta här uppe. Älskar dina underbara Nell och Billy och våra sköna turer i skogen. De gör att solen liksom har skinit för jämnan då, även om det varit mulet.

Kram på er alla tre!

2012-03-02 @ 19:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0