Det finaste jag vet

När jag är hemma i Hållsta är det så mycket hundar omkring hela tiden att de egna nästan flyter in i massan, speciellt som nu de senaste dagrana då mamma och pappa rest i jobet så jag tagit hand om rövarbandet. Framförallt valparna tar mycket tid och uppmärksamhet, och varken Nell eller Billy ät hundar som tar speciellt mycket plats. Därför såg jag till att få lite kvalitetstid med mina bästisar idag. Rastning i ny skog som Nellan älskar och sök med dummies klädda i andvingar för Billy-boy.

 


Världens finaste Nell, SEVCh Combine Elle


Världens finaste Billy, SEUCh Combine Hennessy


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Världens finaste! Ses snart :-)

Kram!

2012-03-22 @ 22:37:24
Postat av: Sandra, Thyra, Lhine o Rhiva

Linda Bergqvist var det som dömde. Ingen officiell domare, men uppfödare av flat och så visade hon fram BIS-2:an på Club Showen i Linköping. Det var flatklubben som arrangerade utställningen.

2012-03-26 @ 17:41:08
URL: http://tomik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0