Soluppgång i Köpenhamn

Sommaren rullar på. Dagarna går snabbt och veckorna swishar förbi. På dagarna jobbar vi järnet på SKK’s kansli, eller tja… jag knattrar på datorn, Billy ligger och smackar lite nöjt på golvet bredvid mig och Nellsan stensover längst in under skrivbordet. På hundfronten är det rätt lugnt annars. Nellan har varit hos mamma och fått ny frisyr. Hennes gamla päls blir inte fräsch och nu är hon rätt avskalad, men jag tycker hon är jättesöt. Billy och jag låg i ordentligt med konditions- och styrketräningen förra veckan, men i början av denna vecka blev han plötsligt stel i ett bakben. Så jag låter honom ta det lugnt några dagar nu – ett beslut han inte är speciellt nöjd med. Han är pigg och vill springa!

Förra helgen spenderade jag i Köpehamn. En röjig helg som inte innebar så mycket sömn, men ändå tycks mina batterier ha laddats med massa ny energi. Nu till helgen ska jag hem och rodda kennel Combine när mamma lämnar bygget. Ska bli mys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0