Helg i Hållsta

En lugn helg håller på att gå mot sitt slut. Jag, Nell och Bill har varit hemma i Hållsta med Tino, Doris, Magda och Toddy. Mamma har varit med Tessa och Davy i Ransäter vilket resulterat i ett reservcert och tredjeplats i bästa tik-konkurrensen för Tess och BIR-valp med Davy. Morsan levererar! I eftermiddag ska vi ut och träna lite är tanken, sen bär det av till Stockholm igen. Eventuellt får prinsessan Nell stanna i Hållsta med mamma och Tess följa med mig till Stockholm. Hur ska det gå? Nellsan älskar förvisso att vara hemma i Hållsta, men hur ska min vardag kännas utan min prinsessa?


Billy, SEUCh Combine Hennessy


Kommentarer
Postat av: Hanna

Grymt fina resultat!

2012-07-29 @ 17:48:21
URL: http://www.kennelblagul.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0