Gulliga Tessa

Sedan Linda hoppade på "hundtåget" blir de hundrelaterade samtalen så mycket vardagsmat när jag är hemma i Hållsta att jag inte så ofta tänker på hur konstigt det måste låta för en oinsatt. Det blir rätt kul när man inset hur otroligt nördig man är.

Jenny: När jag var ute med Tessa kom hon och ville lämna av en stelfrusen råtta till mig!
Mamma: Åh, det gjorde Dris också här om dagen. Det är så gulligt!

Malin är också hemma hos mamma och pappa den här helgen och det var hennes förfärade ansiktsuttryck som fick mig att hajja till och sedan inse att alla tycker nog inte det är så sött att få en död råtta av sin jycke!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Stackars Malin ;)

Jag brukar varna barnen när jag har vilt ligger framme i garaget o har lärt mig lägga över en handduk i alla fall utifall de råkar gå in o ve o fasa kanske ev även ha en kompis med sig =)

(o annars tycker jag inte ni verkar mer nördiga än oss andra <3)

2012-02-06 @ 13:10:24
URL: http://zetterljungs.hundstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0