Favorit i repris



Jag försöker vara duktig och jobba här hemma men Lindas jycke är, trots TVÅ promenader + utevistele med tuggben, på mig hela tiden. Helst vill han krypa upp i knät och trycka sin älskade handboll i ansiktet på mig. Precis som sin storebror tycks Toddy tro att han är ungefär hälften sin faktiskta storlek. Och precis som sin storebror är han svår att putta ner och avsluta tramset med.

Lite kul är att för två år sedan satt jag vid exakt samma köksbord som nu - med exakt samma problem - med exakt samma jycke. Såhär såg det ut då:

 


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

haha tänk att man kunde se redan då hur söt o stollig han skulle bli som stor <3

2012-02-04 @ 22:13:55
URL: http://zetterljungs.hundstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0