Made in Stockholm

Sedan ett par dagar jobbar jag lite extra i konsthantverksbutiken Made In Stockholm på Västerlånggatag 58 i gamla stan. Idag fick Tess följa med till jobbet. Eftersom det är mycket gals på 'svanshöjd' har hon fått ligga bakom disken, men där verkar hon trivas bra. Jag gillar Tessas kontraster. Igår sprang hon så fort i skogen att hon inte kunde kontrollera sig själv och kraschade tillslut i en snövall. Idag sover hon from som ett litet lamm vid mina fötter. Jag är här igen den 27 december, så om det är någon som är i Stockholm och reashoppar får ni gärna komma förbi och säga hej!

 

 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Det är verkligen helt fantastiskt med de kontrasterna.
Varma julhälsningar till Er hela familjen Combine från mig o flocken.
<3

2012-12-23 @ 09:14:12
URL: http://zetterljungs.hundstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0