Nu luktar det såpa

...i min nystådade brommakällare och jag ska stänga ner datorn. Nellsan stannar i Stockholm och får spendera påsken hos Birgitta. Billy följer med mig på hemligt uppdrag! På väg hem till Hållsta vi nämligen stanna på hemlig ort och reka lite för en kul grej som är på gång med SSRK-Ungdom. Håll tummarna för att allt klaffar - då kommer alla ni under 26 år med retriever och spaniel ha något grymt kul att se fram emot!


Ser fram emot att få snuffa på Davy (Combine Steward of The Line)
och Dagny (Combine Still On Line) ikväll!




Kommentarer
Postat av: Sandra, Thyra, Lhine & Rhiva

Bara för att jag är för gammal... Eller vänder det vid 25?

2012-04-05 @ 21:53:40
URL: http://tomik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0