Helgen ligger framför våra tassar

Hundarna är krya, matte är utvilad, solen skiner och gårdagens fredagsmys med min bästa tant-kompis Hedwig - gör att jag inleder denna förmiddag med ett stort leende och en härlig känsla i magen. När jag slog upp mina blå för ett par timmar sedan var det för att Billy hade hoppat upp i sängen och pressade sitt gosedjur Marsvinet-Marwin i ansiktet på mig. Nell stog på golvet och hejjade ivrigt på sin kamrat. Däefter blev det morgonprommis i Judarnskogen och nu väntar snabbfrulle och dusch innan det bär av mot Linköping för att hänga med bruschorna. Later!


Igår gick Hedwig och jag efter-jobbet-prommis på Kärsön. Den ön har verkligen blivit
min fristad. Jag tycker att det är fantastiskt att kunna gå med hundarna lösa längs
vattnet i en "riktig" skog och samtidigt kunna blicka ut över Drottningsholms slott.


Kommentarer
Postat av: Moa

Du kan väl stanna till i Norrköping någon sådan gång!? Vore kul med ett träningspass!! Om du har Billy med dig alltså :)

2011-09-24 @ 15:37:25
Postat av: Anna, Hedvig och Hilda

Tjaba tjejer och grabben!

Härligt Sthlmskt smultronställe ni hittat för fyrbenta. Vi hänger gärna på er någon härlig höst eftermiddag =)

Kram!

2011-09-26 @ 16:59:10
URL: http://gyllenevanner.wordpress.com/
Postat av: Blivande San Diego-student

Hej!



Ramlade över din blogg när jag googlade.



Det här kan kanske tyckas lite konstigt.



Men det är så att jag bestämt mig för att åka över till San Diego som utbytesstudent nästa höst och jag har en del funderingar och tänkte kolla ifall du skulle vilja ställa upp och svara på en del?



Jag skulle verkligen bli tacksam och om det känns ok för dig så får du gärna slänga iväg ett mail så kan vi föra konversationen där.



Tack på förhand.

2011-09-28 @ 23:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0