Ungdomsresestipendiat!

Jag tackar Svenska Golden retrieverklubben så mycket för att de valt ut mig till årets ungdomsresestipendiat. Stipendiet kommer jag i första hand att använda för att hyra bil och åka och titta på något amerikanskt fieldtrail eller huntingtest. Jag har redan varit i kontakt med ett par klubbar i södra Californien och det ser lovande ut. Något annat som lockar är Goldenklubben i Los Angeles speciality. I tredje hand använder jag pengarna till att åka på en utställning, men vi får se hur långt det räcker. Spännande och jäkligt kul i alla fall. Stort tack!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Grattis, vad roligt! Det var du sannerligen värd! Skönt att du verkar trivas bättre nu! Kram

2011-01-24 @ 20:26:50
URL: http://www.cornelias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0