Kompensation

Det slinker ner en och annan godbit här i USA. Men det finns ju så mycket roligt godis som bara måste testas! Dessutom är jag ju som ni vet en sucker för de flesta typer av snabbmat och utbudet av kedjor som man hört talas om eller sett i filmer är ju enormt. Självklart måste även dessa testas, oavsett rykte. You only live once!

Som kompensation för all skit, eller junk som de säger här, som jag stoppar i mig försöker jag att hålla mina matvaror hemma på en nyttigare nivå. Och ja, efter all snabbmat slås jag ibland av sjuka cravings efter frukt och grönt. På min hylla i kylen trängs broccoli, sallad, spenat, gurka, tomater och morötter med diverse frukt och bär. På mornarna slabbar jag i mig smaksatt havregrynsgröt med äppelbitar. Då känner jag mig som hälsofreaket själv (även om Hedwig försökt påpeka för mig att den antagligen är fruktansvärt sötad).


Kommentarer
Postat av: Moa

Jenny din sockerfälla! Vad skulle du säga om dina hundar fick göra samma experiment: allt ska testas, you only live once! Lika cool då? Hihi! Fast när jag tänker efter är det väl lite så hundar lever sitt liv... Ok, då - live a golden life ;) Hoppas du har det kanoners over there!

2011-02-12 @ 22:48:04
URL: http://klickerhundar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0