Italiensk afton

Eller hur italiensk den var vet jag faktiskt inte men det var italienare som arrangerade den i alla fall! Gårdagen bjöd i allafall på trevligheter med gänget som jag var i Big Bear tillsammans med. Givetvis fanns många andra på plats också, men jag umgicks mest med dem. Kvällen började relativt sent och avslutades också med att Umberto slängde ihop en pasta på morgonkvisten. Att plocka ner takdekorationerna och knyta runt huvudet blev något av kvällens signum, vilket kanske framgår av bilderna.

För övrigt har helgen bjudit på trevlig middag hos Johanna och Deniz. För lite plugg har det definitivt blivit men det har jag kompenserat med, hör och häpna, snart 7 timmar på skolbibliotelet denna söndagseftermiddag/kväll. Imorgon väntar en salespresentation som jag i skrivande stund precis har bockat av förberedelserna inför. På tisdag ska jag ha en slutgiltig skiss för min personliga logotype klar och på onsdag väntar en midterm. Bhuu....


Något jag gillar med polarna här är att ingen är direkt rädd för att fåna till sig.
Här är det Hedwig (som jag för övrigt stulit fotona från), Umbero och Jessica som töntar sig.




Andrea, jag och Kimberley var dock inte sena att hänga på.



Vilket galet snyggt gäng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0