Ett historiskt ögonblick

Min dator har blivit sjuk. Eller tja, jag misstänker det i alla fall för varje gång jag ska använda den är den så fruktansvärt seg att jag bara vill langa ut den över balkongräcket. Därför blir det inte så mycket tid framför den som ni kanske märkt... Som kompensation för utebliven uppdatering tänkte jag bjuda på en videoblogg. Jag skäms lite när jag tittar på den, men, men, livet handlar väl om att bjucka på sig själv ibland? Som ni ser är det "kallt" i San Diego idag. Jag var tvungen att ha kofta på mig när jag gick till skolan...

Men innan detta videoklipp måste jag väl passa på att snabbupdatera er om vad som är nytt i mitt jänkarliv:
  • Besökt Gaslamp området tillsammans med Amore, Muriel och Hedwig. Vi strosade runt och käkade kycklingvingar/sparande på servitriser i hotpants på Hooters. Härvisar till "Eddies" blogg för redogörelse samt bilder!
  • Haft mitt första betygsgrundande Quiz och fick poängen 50/50, i min digital media (photoshop) kurs.
  • Fått tillbaka min första skriftliga assignment i kursen Communication in professional settings med betyget B- vilket jag ändå känner mig rätt nöjd med.
  • Varit på min andra basketmatch, som Aztecs vann (såklart!)
  • Kollat på sista delen av Super Bowl matchen hos Connor, Travis, Matt och Brian med vänner. Snaaaark, fattade noll och somnade typ...
Såå, nu hoppas jag nog lite att ni ska ha glömt bort den utlovade filmen och klickat er vidare ut i cyberspace. Om inte här kommer den:


1. Upptäckte förresten att det blivit ngt knas med ljudet. Några ord upprepas och några har fallit bort. Knas! 2. Nej, gymkortet är faktiskt inte invigt än. Jag somnade  i en fåtölj i biblioteket istället...


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Åh, Jenny! SOM jag saknar dig!

2011-02-09 @ 11:35:01
URL: http://www.cornelias.se
Postat av: Nanny

Va sot du ar Jenny! Roligt att se dig.

2011-02-09 @ 17:49:45
Postat av: Sara & James

Gullegris! <3

2011-02-09 @ 21:01:36
URL: http://omsara.blogg.se/
Postat av: Mi å Nisse

Ja, va kul! Mera FILM åt folket i eskilstuna!

2011-02-13 @ 11:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0