Bildbomb



Det har efterfrågats mer information om Big Bear. Kära vänner, inget jag skriver kan någonsin beskriva denna trip. Ikväll träffades dock gänget för att lösa lite finanser, äta hemlagad koreansk mat och såklart än en gång förundras över denna märkliga helg. Min kamera låg för det mesta glömd i väskan under helgen. Jag hann helt enkelt inte tänka på den. Andra var däremot flitigare med fotagraferandet. Min hårddisk fylldes därför under kvällen med diverse foton. Tyvärr kan jag inte visa så många, men här kommer en liten bildkavalkad, exklusivt för er kära ni.



Kortspel i vår mysiga stuga var en självklar kvällsaktivitet. Givetvis med direvse refreshments.


Davide och jag stirrar förundrat på spökkvinnan som hemsökte sjön. Kan ni se henne?


Italienare, bara att inse faktum: De är väldigt roliga!


Vi var ju i ett vinterland och där är givetvis även snökrig en lyckad kvällsaktivitet.


Moget? Framåt småtimmarna är ju ribban inte alltid så hög....


Om man inte har de rätta verktygen kan petflaskor och bakformar vara ett alternativ.
Man bör dock ta med i beräkningen att det tar lite längre tid, och är ganska jobbigt.



Man kan vara glad även fast man kör av vägen, måste vänta i stillastående bilkö 1,5 timmar
trots att magen kurrar som tusan, lunchtid har passerat och man inte ens hann äta frukost
innan hemfärden tog fart. Det du pappa, se det finns faktiskt folk som klarar av att le ändå!



Bilkö som sagt....


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hejsan. Jag har hittat till din blogg då jag googlade San Diego State University, vilket jag gjorde med anledningen att jag har lite funderingar om hur det är att gå där, och funderar själv på att ansöka till skolan efter gymnasiet. Men skulle vilja veta mer om hur skolan är, lärarna & lite allt möjligt. Skulle vara kul om du kanske ville adda min msn eller göra ett inlägg i bloggen där du berättar lite. :-)

2011-02-24 @ 19:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0