Jyckarna på äventyr

Idag har Nell och Billy agerat studiesällskap åt ugglan Hedwig medans matten slavat på kontoret. Det är skönt att vara på benen efter några febriga dagar efter mässan. Ofta kliar det av längtan efter en ung hund att börja om med. Ett oskrivet litet blad som jag får sätta min signatur på, både Nell och Billy har jag faktiskt tagit över och alltså inte tränat som små valpar.

Men febriga dagar när man mest sover och går lite korta turer i parken är det rätt tacksamt med två äldre hundar som inte har så mycket emot att snarka ikapp med sin matte en dag eller två. Nellsan tittade med jämna mellanrum ut från sitt bo under sängbordet med en nöjd min som såg ut att säga: "Åh, vad mysigt att du är här hela dagen"

 


Nellsan ser föresten ut att snarka på rätt bra hos Hedwig också!
(Bild lånad från Hedwigs facebook)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0