Vintern rasat ut bland våra fjällar

Imorgon är det valborg och det firar vi i SD vill jag lova. Det blir en champagnebrunch som start på dagen, därefter vidare till Mission piont (vid stranden) för chill, vid 16 tänder svenskamerikanska handelskammaren en valborgsmässoeld som vi självklart ska beskåda och sist men inte minst står ett underwear-party på schemat. Jag tror att det kan bl en mycket märklig dag. Notera att märklig i detta fall har en bra innebörd.

God natt kära ni och jag önskar er en underbar (och märklig!) valborg vart ni än råkar befinna er!


Såhär såg det förresten ut på Mission Beach idag. En underbar fredag i sann San Diego stil.


The crew: Davide, Marcel, Min, Char & Sasha



Sascha är fånig... och Min är söt



Jag tycker att Charlottan sammanfatar vår straneftermiddag på ett superbt sätt!




Kommentarer
Postat av: Lena

Vad är väl en bal på slottet... Eller en strand i San Diego... Tacka vet jag lite blötsnö i maj!

2011-05-03 @ 22:43:28
Postat av: Lena

Vad är väl en bal på slottet... Eller en strand i San Diego... Tacka vet jag lite blötsnö i maj!

2011-05-03 @ 22:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0