Knasig vecka - dålig blogg

Denna vecka har jag skrivit flera midterm exams och haft en stor inlämning i min konstklass. Ja, jag tar en konstklass. Hur jag hamnade där är en historia i sig. Idag nöjer jag med en annan historia, eller kanske snarare ett erkännande: jag är utan kamera för närvarande. Den är stulen och det är tråkigt att blogga utan bilder.

Just nu känner jag mig dessutom rätt slutkörd. Jag har pluggat som en galning flera nätter och fortfarande haft massa läsning kvar sista kvällen innan proven. Gått till skolan och skrivit tenta. Efteråt har jag somnat i solen på mina anteckningar pluggandes inför nästa prov. Aldrig har jag tagit tentor så oförberedd och sliten. Men vet ni, jag är en fighter och jag har klarat dem. Inte med speciellt stor marginal, men vad gör egentligen det?

Idag spontanbestämde Juli, Line och jag oss för att dra till LA i helgen. Vi har alla fre-sön lediga från klasser och prov så vi passar på. Vi ska promenera walk-of-fame och spana i knasiga typer på Venice Beach. Avfärd 10 am imorgon. Jag längtar! Men först skriva klart en skoluppgift och åka på Pasta-party hos Italiernarna för att fira Elio som fyller år.

Livet kunde definitivt vara värre, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0