Hur snygg!?

Här tränas det för fullt. Igår tillsammans med Sofia och Billydottern Nellie. Vi tränade enkelmarkeringar i besvärlig terräng (träsk). Idag började jag dagen med en långpromenad och ett rejält träningspass där Billy först fick gå ett sök med tre hämt och sedan dolda linjetag dit han hämtat markeringarna igår. På andra skicket la jag till en störningsmarkering som han fick hämta då linjetaget kommit in. Gick som en klocka!

Idag vill jag också visa en fruktansvärt snygg video som min söta vän Brita skickade till mig. Inga supertricks från hundarnas sida kanske med oj så snyggt regisserad. Gillar också att det är just retrievern som blir så exalterad att den inte kan hålla käft där i slutet!
.


Kommentarer
Postat av: Johanna & Majken

Riktigt snyggt regisserad! :D

2010-09-23 @ 09:23:26
URL: http://johannalofgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0