Hur många SE UCH?

Först vill jag börja med att tacka för alla grattis som har ramlat in på Facebook, mailen och inte minst i kommentarsfältet på bloggen. Jag blir så rörd av era fina ord! Idag skrev Sandra en fråga i samband med grattis som fick mina tankar att börja snurra:



Är det nårgon som vet svaret? Hur många golden har blivit SE UCH under året? Hur många retrievers? Vilka känner ni till som har titeln? Vore ju jättespännande att få veta!



Idag fick jag bilder från jaktlägret i Dalarna och fastnade för den här sköna
bilden på Billy och mig. Tror att vi har någon slags teorigenomgång.


Kommentarer
Postat av: Hanna

En gissning är att ni nog är ganska ensamma med den titeln.



Jättefin bild.

2010-10-06 @ 09:19:00
URL: http://kennelblagul.blogspot.com/
Postat av: S, Thyra & Lhine

Vilken mysig bild på dig och Billy :)

2010-10-11 @ 12:07:31
URL: http://tomik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0