Stiltje

Ja, nu har det varit stiltje i bloggen några dagar. I fredags var jag och önonspeglade Billy i Arboga. Det var dags att förnya undersökningen och trots att man egentligen inte tror att någon ska vara knasigt så får jag alltid lite förhöjd puls innan veterinären säger att allt ser bra ut. För bra såg det ut!

Billy fick sedan skjuts till Hållsta där mamma behövde honom i helgen. Nella och jag återvände dock till Öret och inväntade syster Malin som varit på besök i helgen. Alltid trevligt med lite syskonbesök! Sara & James har också varit på gästspel i helgen och vi har hunnit med två små skogsturer. Mys!

I veckan väntar massa kul. Idag runt lunch kommer Billy tillbaka. Han får skjuts av Mille & Anna som ska till IKEA. Ska bli skönt att få hit min kille igen. Imorgon har jag en dejt med Deo. Förhoppningsvis håller sig vädret såhär underbart - och då blir det massa utomhus kul resten av veckan!

Kommentarer
Postat av: Lena Widebeck

Billy återvände i skick som ny, med rengjorda öron, genomkammad, trimmad, badad och med nyklippta klor...

2010-10-11 @ 20:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0