Foppa+Örebro=Goldenfriends

Idag när vi vaknade låg ett tunt snötäcke på marken. Hundarna blev aldeles lyriska och Billy åkte fram på ryggen/sidan hälften av tiden. Nell fick istället sin traditionsenliga ätmani och ville äta upp all snö. Hon hade knappt ens tid att gå in och äta frukost. Herregud...

På facebook skrev många av mina kompisar att vintern var här, men så dramatiska vet jag inte om vi behöver vara. I min värld är det nog höst ett tag till. Nu ska jag ta ock slå ihop datorn och låta Foppa ta mig till Eskilstuna. Vill ni  veta något sjukt förresten!? Jag har en funktion på bloggen som gör att jag kan se en del fakta om mina besökare. Bland annat visar den vilka sökord man sökt på om man kommit hit via en sökmotor och någon stackare hade googlat "Foppa+Örebro" för att hamna på min blogg. HAHA, BLÅSNING!

Jaja, åter till saken. Ikväll blir det alltså mys i Hållsta, imorgon trimma & bada hundar för på Söndag bär det av till Mjölby för hundutställning.


Min vackra höstkille har äntligen fattat att jag bjuder på gottis om han på eget
innitiativ hoppar upp på den här bänken. Han är inte alltid så snabb men han är söt!


Kommentarer
Postat av: Ann.-Sofie

Han är såklart HUR GULLIG som helst, Billy Boy!



Lycka till på utställningen!

2010-10-22 @ 23:39:15
URL: http://zetterljungs.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0