Den som gapar efter mycket

Idag har Jensa och jag haft städ och slappdag. Skönt efter gårdagskvällen som bjöd på mycket trevlig midterminsfest. Jag gled med lite på en räkmacka då det var Jensa och hans ekonomgäng som firade avklarad tenta. Själv passade jag på att fira färdigskrivet uppsats-PM.

Nell tyckte det var lite tråkigt med städning så jag gjorde iordning en kartong med en bit torkad oxmuskel i. Hon är ju sannerligen ingen fena på att öppna paket så det tog en bra stund. När även muskeln var upptuggad skulle hon se efter om det fanns något mer i paketet. I sin iver stack hon dock in huvudet för långt och paketet fastnade. Det såg sannerligen roligt ut där hon stog med ett flingpaket på huvudet och inte visste vad hon skulle ta sig till. Jens knäppte ett snabbt kort med mobilen och skyndade sedan att ta av henne hatten så att hon inte skulle bli rädd.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofiez

men söööötis <3

2010-11-08 @ 22:23:56
URL: http://zetterljungs.cybersite.se
Postat av: Linda

Haha.. Den hunden alltså, hon lyckas då alltid!

2010-11-09 @ 12:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0