Intensiva dagar & Open Show i Sala


De senaste dagarna har varit rusktigt intensiva. Jag är rätt van att hålla flera bollar i luften, men de senaste dagarna har jag vacklat. I skolan håller vi på att lägga grund för studien vi ska utföra i vår C-uppsats. Jag skriver ihop med min ständiga vapendragare Ida och ämnet är identitesskapande processer i media. Under vardagar har skolan inkräktat allt för mycket på min fritid. Visst hinner jag med hundarna som jag borde, men så mycket mer är det inte.

Helgen var dock till stor del pluggfri. I lördags var en stor Combine-liga i sala på Open Show. En trevlig dag med flera bra placeringar även om topplaceringarna uteblev. Roligt var att Billys mamma Magda hade en fin avelsgrupp där bland annat Billys helbrorsa Kirrie ingick. I söndags hade vi lite drop-in kalas för Mamma och mig hemma i Skogsbrynet. Av min familj fick jag två stora inramade fotografier på Billy och mig, tagna under hösten, och i en tredje matchande ram satt ett Championatdiplom.


Magdas avelsgrupp: Fr v. SE (u)UCh Combine Flames of Fantasy, Combine Headlight,
Combine quite a boy, Combine quite a Miracle & Combine Nintendo



Jag och Nell som blev 2:a med HP i special veteran klassen


För övrigt vill jag tacka för alla fina grattulationer till Billys Championat som fortfarande rullar in. Ni skulle bara veta hur glad det gör mig!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0