Spagettin i taket är rikskändis

Hela familjen Widebeck-Larsson har bott under samma tak i ungefär två veckor nu. Det känns helt som förr. Vi bråkar, blir sams och skrattar. Jag sprider mina grejer över huset, Malin är ilsken (speciellt på mornarna), Linda fattar inte skämten, Pappa har noll koll och mamma bossar. Men jag gillar min knasiga familj. För knasiga det är vi. Och interna. Igår gjorde Malin och jag vår tak-spagetti till rikskändis. Jag kirrade sändningstiden i radio och Malin skötte snacket. Nedan kan ni lyssna på klippet. Det rekomenderas!


En annan sak jag älskar är alla interna grejer vi har skapat genom årens lopp. Sex and the city-citat till exempel som någon kan dra och då förstår resten precis situationen, förutom kanske pappa då som inte alltid hänger med. En annan grej är den där gamla tillskojade campinoreklamen ni vet. Om någon av oss systrar kör en line typ: "Bajs - ha?" så fyller genast en annan i med "Amen, skärp dig nu för fan" och de tredje klämmer i med "Prova nya campino, som jordgruubar som plumsar ner i mjölk. Fy fan va gott!".

Här om kvällen satt jag och Linda och kollade på en deckare. Tilläggas ska att Linda alltid haft en riktig hang-up på filmen "Hitta Nemo" och hela familjen har nog sett den så många gånger att vi kan manuset utantill. I alla fall, i deckaren blev huvudpersonen vid ett tillfälle lite förvånad och ställd så han hasplade ur sig "ooo ha" varpå Linda och jag blixtsnabbt vände oss mot varandra och körde "HAJMAT O HA HA", vilket är en ramsa som rabblas vid en dopcermoni i just "Hitta Nemo".


Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAHAHAHA!! SKITKUL! :D

2010-05-20 @ 17:27:14
URL: http://klickerhundar.wordpress.com
Postat av: Sandra, Thyra & Lhine

Är ni säkra på att ni mår riktigt bra? XD

2010-05-21 @ 09:10:51
URL: http://tomik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0