Agility-mania

Just nu är agility jättekul igen. Kanske främst att följa Linda & Doris utveckling. De går för tillfället fortsättningskurs för Mi Ahl på EBK och utvecklas verkligen jättefint. I onsdags hängde jag med med filmkameran och ikväll har jag redigerat och sedan har Lindi och jag analyserat lite. Det är så roligt att Linda har fått upp ögonen för agility och att hon dessutom börjar greppa systemet. Hon ser vad hon gör bra och mindre bra, och det som gör mig så glad är att vi ser och tycker samma saker. Det är spännande och jag ser fram emot att ha någon att analysera träningen ihop med som dessutom har samma typ av hund och samma träningsfilosofi. Att vi ska bo under samma tak i sommar är ju bara ytterligare grädde på moset!

Här är ett litet sammandrag från träningen i onsdags:


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

men det ser ju toppen ut, duktiga Linda o duktiga Doris, vilket kanonpar!!

2010-05-14 @ 10:58:23
URL: http://zetterljungs.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0