Upp och ned, ned och upp

Oj, oj. Hela förra veckan var rätt intensiv och när det äntligen var fredag innebar det inte något långsammare tempo. Idag när jag vaknade kändes det som att någon stått och hoppat på mitt huvud hela natten. Jag hoppas verkligen att jag inte håller på att dra på mig nån skit eftersom det bär av till Birmingham och CRUFTS på fredag.

Helgen då? Jo i fredags var jag och såg Alice i Underlandet på bio. En märklig men underbar film, precis sån som jag gillar. På lördagen väntade agilitytävling i Kvinnersta. Eftersom det går så mycket kennelhosta valde jag att åka utan hund och istället enbart arbeta som funktionär eftersom det var min andraklubb Örebro Bk som var arrangör. Klockan 07.00 blev jag upphämtad av Maria som jag fick samåka med och klockan 21.00 blev jag avsläppt hemma igen. En heldag med andra ord. Under dagen satt jag mest vid banan som manuell skrivare och domarögon. Kul för då får man ju se agilityn. Kvalitén var sådär. Det märktes nog att det var första tävlingen på året för många.

Mina hundar fick vara hos snälla Sara över dagen. Tack! Där får Billy leva som en kung och ligga i både soffan och sängen, något jag aldrig tillåtit hemma. Han tycker att det är alldeles underbart mysigt. Nell fattar inte riktigt grejen och skruffsar hellre runt på Saras matta.



Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej!

Jag undrar om jag skulle kunna få e-postadressen till kenneln/er. För att jag inte har outlook och förstår inte riktigt hur det fungerar.



Tack i förhand / Linnea

2010-03-08 @ 19:55:54
URL: http://foreverlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0