Hemma från CRUFTS

Japp. Nu sitter jag nedsjunken i soffan i Örebro med mina bästisar snusandes i hallen. Nästan som att jag tror att crufts-resan bara var en dröm. Jag har shoppat, sett massa fina goldisar och framförallt träffat Phillippa. Det har varit några intensiva dagar och att jag bara sovit några timmar i natt gör att kroppen känns tung och huvudet segt. Efter en ofrivillig löptur på slutet har jag även ont som tusan i smalbenen. Nu vätar ett bad och en tidig nedbäddning i sängen.

Jag hade ingen kamera med mig eftersom min gamla digitalkamera inte tar några vackra bilder längre, men Mille var flitig med kameran och jag hoppas kunna visa lite smått och gott här sen.

Avslutningsvis vill jag bara visa vad Britt-marie som haft hand om Nell & Remy skiver om helgen (Billy fick vara hemma i Hållsta och leka med sin lillebror istället). De verkar ha haft det toppen. Tack Britt-marie och Nisse!

Oj, vad mysigt vi har haft det. Långa promenader med snö och med fika i solen. Remy och Nell har nu förstått vad vår röda lilla ryggsäck innebär .... det innebär att det blir lång promenad och dessutom chans på knäckebröd när de andra tar kaffe. Jag har aldrig upplevt en sådan matglad hund som Remy, dock inte alltid lika kul som när hon glatt hittar gammal häst-skit .....men en underbar vovve är det! Nell är en elegant dam som trots detta gillar att rulla runt i snön och ge ifrån sig några slags grymtanden. Det har varit jättekul att ha dem här - vill nästan inte skicka hem dem!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ser fram emot bilder och en återberättelse in real life ;)

2010-03-18 @ 19:51:51
URL: http://omsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0