Copycat?

Kikade in på klickerklok.se, läste lite i bloggen och avslutade med ett besök i shoppen. De hade jättefina kampleksaker med fårskinn, men även en leksak väldigt lik en som jag knåpade ihop själv i somras. Här kan ni läsa om hur jag tillverkade dem. Jag är verkligen ingen hejjare när det kommer till syslöjd (var en av två tjejer som spikade med killarna istället för att ha syslöjd med tjejerna i högstadiet) men dessa är inte alls svåra att pyssla ihop själv om man är sugen.


Tillvänster är bild lånad från klickerklok.se, till höger är mina varianter


Kommentarer
Postat av: Anna o Tim

Vad duktig du är som kan knåpa så där!!



Måste berätta en lite kul grej.. På mitt jobb ska de precis implementera ett nytt system och det pratas jättemycket om det fram och tillbaka. Jag har tyckt att namnet på systemet var så himla bekant, men det var inte förrän för ett par dagar sedan som jag kom på varför. Det heter nämligen Combine :)



Kram på er!

Anna o Tim



2010-03-22 @ 20:03:05
URL: http://www.russellbiten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0